Pilates

Chociaż metoda ćwiczeń Pilatesa powstała już na początku XX wieku, dopiero w ostatnich latach zyskała wielką popularność, głównie za sprawą wielu znanych osób ze świata filmu (Nicole Kidman, Meg Ryan) i biznesu, które dzięki niej osiągnęły wymarzoną sylwetkę. Program ćwiczeń pozwala lepiej poznać własne ciało i jego możliwości, wzmacnia mięśnie i pomaga w zrzuceniu zbędnych kilogramów.

Zestawy ćwiczeń opracowane przez doktora Josepha Pilatesa wpływają korzystnie na zachowanie prawidłowej postawy, poprawiają kontrolę nad własnym ciałem, zwiększają gibkość i wzmacniają mięśnie. Ich wielką zaletą jest to, iż może je wykonywać praktycznie każdy. Dłuższe praktykowanie ćwiczeń Pilatesa ma korzystny wpływ na ogólny stan zdrowia i samopoczucie.

Dzięki Pilates:

  • poprawisz elastyczność ciała.
  • zwiększysz siłę mięśni, w szczególności mięśni brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków
  • twoja sylwetka wysmukli się
  • nauczysz się prawidłowego, pełnego oddechu
  • zwiększysz świadomość swojego ciała
  • poprawisz koordynację ruchową i równowagę