Zajęcia i programy

Treningi

Fitness

Jakie możemy WAM zaproponować zajęcia fitness? Modne zajęcia fitness to głównie ćwiczenia odchudzające, przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej. Z kolei zadaniem popularnych treningów wzmacniających jest poprawa kondycji i wydolności organizmu. Zastanawiasz się, które zajęcia fitness wybrać? Dowiedz się więcej na temat trendów w fitnessie i wybierz te zajęcia, które ci najbardziej odpowiadają.,

Sporty i sztuki Walki

Sporty walki – ogólne określenie sportowych wersji technik walki, w odróżnieniu od sztuk walki − które są nieusportowionymi systemami samoobrony, niekiedy połączonymi z dążeniem do psychofizycznego samodoskonalenia

Sztuki walki (niekiedy błędnie utożsamiane ze sportami walki i systemami walki) są sposobami walki wręcz, czasami z użyciem broni białej. Podstawą nauki wszelkich sztuk walki jest trening, który zazwyczaj uczy umiejętności samokontroli wybuchów agresji, samoobrony, poprawia wydolność organizmu oraz redukuje poziom strachu.

 

Pozostałe aktywności

Oprócz zajęć fitness, sportów walki i rozmaitych form aktywności dla dzieci, proponujemy Wam gorące taneczne rytmy pod okiem instruktorów szkoły tańca Rising Stars i jedyne w swoim rodzaju zajęcia AcroYogi. Miłośników jogi oraz tych, którzy chcą zobaczyć co to jest – zapraszamy na darmowe zajęcia.

Mała kameralna siłownia jest wyposażona w większość niezbędnych do podstawowego treningu urządzeń i na pewno zadowoli mniej lub bardziej wymagających klientów,a na poprawę humoru i rozgrzanie duszy i ciała zapraszamy do przytulnej sauny.

Szkolenia

Zajęcia dla wszystkich

Fitness

Jakie możemy WAM zaproponować zajęcia fitness? Modne zajęcia fitness to głównie ćwiczenia odchudzające, przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej. Z kolei zadaniem popularnych treningów wzmacniających jest poprawa kondycji i wydolności organizmu. Zastanawiasz się, które zajęcia fitness wybrać? Dowiedz się więcej na temat trendów w fitnessie i wybierz te zajęcia, które ci najbardziej odpowiadają.

ABT

System ćwiczeń ujędrniających i redukujących CELLULIT z brzucha, pośladków i ud.

Ćwiczenia prowadzone przede wszystkim w parterze o niewielkim stopniu trudności.

Zajęcia o zmiennej intensywności

ABT Super Brzuch

ćwiczenia wyszczuplające i wzmacniające mięśnie brzucha + ćwiczenia wzmacniające mięśnie grzbietu.

CROSS TRAINING

To nowa rewolucyjna forma aktywności fizycznej, stworzona dla wyczynowego sportowca jak i osoby zupełnie początkującej, łącząca w sobie wiele dyscyplin. Intensywny trening wykorzystujący między innymi sprzęt taki jak kettlebells, skakanki, TRX, piłki lekarskie, kółka gimnastyczne oraz obciążenia własnego ciała.

Trening typu Cross JEST GŁÓWNYM PROGRAMEM SIŁOWYM I KONDYCYJNYM DLA WIELU AKADEMII POLICYJNYCH, FORMACJI WOJSKOWYCH, MEDALISTÓW I MISTRZÓW SZTUK WALK I PROFESJONALNYCH SPORTOWCÓW.

To, co łatwe przestaje być tym, co jest pożądane. Cross-training chce od Ciebie zaangażowania, charakteru i siły woli, aby trenować w prawdziwy sposób z prawdziwymi efektami.

Postaw wyzwanie sobie i swojemu ciału, a szybko zrozumiesz czym naprawdę jest fitness!

Pilates

Chociaż metoda ćwiczeń Pilatesa powstała już na początku XX wieku, dopiero w ostatnich latach zyskała wielką popularność, głównie za sprawą wielu znanych osób ze świata filmu (Nicole Kidman, Meg Ryan) i biznesu, które dzięki niej osiągnęły wymarzoną sylwetkę. Program ćwiczeń pozwala lepiej poznać własne ciało i jego możliwości, wzmacnia mięśnie i pomaga w zrzuceniu zbędnych kilogramów.

Zestawy ćwiczeń opracowane przez doktora Josepha Pilatesa wpływają korzystnie na zachowanie prawidłowej postawy, poprawiają kontrolę nad własnym ciałem, zwiększają gibkość i wzmacniają mięśnie. Ich wielką zaletą jest to, iż może je wykonywać praktycznie każdy. Dłuższe praktykowanie ćwiczeń Pilatesa ma korzystny wpływ na ogólny stan zdrowia i samopoczucie.

Dzięki Pilates:

  • poprawisz elastyczność ciała.
  • zwiększysz siłę mięśni, w szczególności mięśni brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków
  • twoja sylwetka wysmukli się
  • nauczysz się prawidłowego, pełnego oddechu
  • zwiększysz świadomość swojego ciała
  • poprawisz koordynację ruchową i równowagę
Step

zajęcia te charakteryzują się wysoką intensywnością oraz rozbudowaną choreografią. Prowadzone są na stepach (specjalnych prostopadłościennych podestach).

Zdecydowanie poprawiają zarówno kondycję fizyczną jak i duchową.

Sztangi

Zajęcia wytrzymałościowo-siłowe z użyciem specjalnej sztangi.

Niezwykle efektywny sposób na kształtowanie sylwetki poprzez pracę z obciążeniem dostosowanym do indywidualnych możliwości ćwiczącego.

Doskonała alternatywa dla treningu siłowego.

TABATA

TABATA to trening interwałowy. Zajęcia polegają na wykonywaniu ćwiczeń cardio angażujących jak największą liczbę mięśni.

Maksymalny wysiłek pozwala poprawić kondycję, spalić tłuszcz, wzmocnić mięśnie i wyrzeźbić ciało. Trening przeznaczony jest dla osób o różnych stopniach wytrenowania. Po treningu interwałowym, jakim jest TABATA, spalasz tkankę tłuszczową jeszcze kilka godzin po wysiłku!

ZAPRASZAMY!!

TBC

TBC – to inaczej “TOTAL BODY CONDITIONING” czyli kompleksowy zestaw ćwiczeń obejmujący wszystkie partie mięśniowe ciała.
W trakcie zajęć wykorzystywane są m.in. przybory: Core-Board, ciężarki, ekspandory, gumy czy “zające”.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Celem tych zajęć jest wzmocnienie mięśni, które mają wpływ na prawidłową postawę ciała.

Wszystkie mięśnie pleców, te wzdłuż kręgosłupa, a także mięśnie ud, pośladków i brzucha są wzmacniane.

Polecamy wszystkim, którzy prowadzą siedzący tryb życia lub mają problemy z kręgosłupem.

Zumba

ZUMBA to niesamowite połączenie tańców latynoamerykańskich prosto z serca Karaibów i Południowej Ameryki z aerobikiem, dzięki którym można spalić nawet 600kalorii!!!

Zumba łączy w sobie energetyczną i motywującą muzykę z wyjątkowo prostymi krokami oraz układami tanecznymi, ćwiczenia opierają się na zasadzie, że zajęcia powinny sprawiać przyjemność i być łatwe do wykonania.
ZUMBA to zajęcia fitness poprawiające sylwetkę i pozwalające na zrzucenie wagi w bardzo atrakcyjny, miły i wdzięczny sposób. To przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA, uczestnicy nie zdają nawet sobie sprawy, że ćwiczą i po prostu wracają bo niesamowicie spędzają czas, a po pewnym okresie zaskakują ich rezultaty.

Po pierwsze Zumba jest bardzo efektywna – jako trening cardio łączy zabawę z wysiłkiem, poprawia samopoczucie, wyzwala pozytywną energię, ale również rzeźbi i ujędrnia nasze ciało. Dzięki godzinie dynamicznych ćwiczeń o zmiennej intensywności możemy spalić aż 600 kcal .

Po drugie dzięki połączeniu energetycznej i motywującej muzyki w dynamicznych rytmach latynoamerykańskich i innych przebojów tanecznych tj.: cumbia, merengue, salsa, samba, cha-cha, mambo, twist, reggaeton, flamenco, rumba, taniec brzucha,twist.… z wyjątkowymi krokami oraz ich prostymi połączeniami, Zumba zrywa z monotonią normalnych zajęć grupowych i jest od wielu z nich intensywniejsza.

No i wreszcie Zumba to świetna zabawa – na zajęciach bawimy się jak na „imprezie” , zapominamy o codziennych problemach i upływie czasu oraz nabieramy pewności siebie.

Mówiąc krótko Zumba to zajęcia, podczas których każdy uczestnik świetnie się bawi, a przy tym pracuje nad osiągnięciem doskonałej formy fizycznej.

Zumba jest dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję. Łatwe do naśladowania kroki taneczne, urozmaicona kompozycja ruchów i energetyczna muzyka wszystkich wprawia w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy. Łatwe ćwiczenia sprawiają przyjemność, a każdy daje z siebie tyle ile może.

Sporty i sztuki walki

Sporty walki – ogólne określenie sportowych wersji technik walki, w odróżnieniu od sztuk walki − które są nieusportowionymi systemami samoobrony, niekiedy połączonymi z dążeniem do psychofizycznego samodoskonalenia

Sztuki walki (niekiedy błędnie utożsamiane ze sportami walki i systemami walki) są sposobami walki wręcz, czasami z użyciem broni białej. Podstawą nauki wszelkich sztuk walki jest trening, który zazwyczaj uczy umiejętności samokontroli wybuchów agresji, samoobrony, poprawia wydolność organizmu oraz redukuje poziom strachu.

Capoeira

Treningi Capoeira rozwijają koordynację i poczucie rytmu, poprawiają dynamikę oraz w sposób naturalny kształtują sylwetkę. Rezultaty są zauważalne już po pierwszych treningach. W pierwszej kolejności następuje poprawa ogólnego samopoczucia z czasem spadek masy, poprawa kondycji i wyglądu sylwetki.

Capoeira.org.pl

Boks dla każdego

Boks jest rozsądną ścieżką w drodze do samodoskonalenia. Pozwala wypracować piękną sylwetkę, siłę i szybkość reakcji. To nie jedyne zalety tego sportu z długą tradycją. Pozwala również kształtować charakter.

Jakie dokładnie właściwości ma boks?

Dla kogo boks?

Boks to sport dla każdego.
Zapewne stwierdzenie to brzmi dość trywialnie, ale jest w stanie je potwierdzić każdy, kto choć chwilę chodził na zajęcia. W ostatnich latach bardzo łatwo zaobserwować aktywizację starszego pokolenia. Mężczyzna w wieku 60 lat uczęszczający na boks nikogo już nie dziwi. Poprzeczka została również zniesiona w drugą stronę – sport walki cieszy się powodzeniem już wśród najmłodszych. Boks ćwiczą również panie, ponieważ świetnie rozwija kondycję i daje poczucie bezpieczeństwa. Wysunięcie ciosu wymaga zaangażowania nie tylko ramion i brzucha, lecz również nóg i grzbietu oraz użycia odpowiedniej techniki oddechu. Pierwsze efekty widać już po miesiącu treningów.

Boks zaawansowany

Łukasz Malinowski trener boksu kl. mistrzowskiej.
– parę zdań od trenera ;
Aktualnie zacząłem współpracę z Rickard Fight Club znajdujący się na Woli w Hali Sportowej KOŁO, gdzie serdecznie wszystkich zapraszam.

Boks wypełnia cały mój dzień.
Specjalizuję się w treningach z zawodnikami, którzy mają już doświadczenia z boksu olimpijskiego lub innych sportów walki, a chcieliby rozpocząć karierę zawodową. Pomogę w zaplanowaniu Twojej kariery i określeniu Twoich celów w sporcie. Przygotuję Cię do walki i stanę w Twoim narożniku.

Prowadzę również treningi personalne na poziomie rekreacyjnym. Cała moja uwaga skupia się na Tobie. Nauczę Cię od podstaw technik bokserskich, poprawimy cechy motoryczne i zrealizujemy cele, które sobie założyłeś. Pamiętaj, że trening bokserski jest bardzo wszechstronny – dzięki niemu stracisz zbędne kilogramy, ale także poprawisz swoją koordynację ruchową, szybkość i popracujesz nad siłą. Zapewniam Cię, że zmęczony po treningu niejeden raz będziesz się odgrażał, że już nigdy więcej.. ale i tak przyjdziesz na kolejny trening. Dlaczego? Bo każdy z nas chce pokonywać swoje słabości i ograniczenia.

W 1998 roku, na początku szkoły średniej, przypadkowo trafiłem na salę bokserską, na treningi prowadzone przez Grzegorza Skrzecza i Dariusza Wdowczyka.
Boks szybko mnie wciągnął. Każdy trening to przygotowanie do rywalizacji sportowej, ale przede wszystkim codzienna walka z samym sobą, pokonywanie własnych słabości, nauka pokory i zasad fair play.
Szukając możliwości dalszego rozwoju jako młody zawodnik, w 2001 roku przeniosłem się do nowootwartego klubu KnockOut Gym, gdzie szlifowałem swoje umiejętności pod okiem trenera Zbigniewa Raubo.
W 2003 roku rozpocząłem pracę jako drugi trener, pomagając w prowadzeniu sekcji bokserskiej trenerowi Raubo, jednocześnie zacząłem intensywnie pracować nad zdobywaniem i podnoszeniem moich kwalifikacji zawodowych. Najwyraźniej mój entuzjazm był dość widoczny, bo w 2006 roku trener Fiodor Łapin zaproponował mi, abym został jego asystentem w pracy z zawodowymi pięściarzami grupy KnockOut Promotions. Pod jego okiem zdobywałem bardzo cenną praktykę trenerską, a boks zdominował całe moje życie.
Z grupą KnockOut Promotions związany byłem zawodowo do 2018 roku.

Muszę przyznać, że mimo tylu lat aktywnej pracy trenerskiej, ciągle odczuwam głód wiedzy i doskonalenia swojego warsztatu.

Funny Judo

FUNNY JUDO to:

  • ćwiczenia ogólnorozwojowe na bazie treningu judo z elementami akrobatyki, z dużą ilością gier i zabaw ruchowy.
  • to ćwiczenia, które rozwijają sprawność fizyczną, kształtują charakter, a przy okazji są świetną zabawą.
  • zajęcia odbywają się na macie tatami i na miękkich materacach, a naukę judo dzieci rozpoczynają od opanowania umiejętności bezpiecznego upadania. Trudne elemen¬ty (rzuty, chwyty) mali zawodnicy ćwiczą kolejno w parach pod okiem trenera.
  • judo mogą ćwiczyć wszystkie przedszkolaki 4 – 6 lat, które rozpiera energia, jak i spokojne maluchy.
  • najważniejsze w tym sporcie jest rozwijanie samego siebie, a nie walka.
Funny Karate

Zajęcia dla dzieci w wieku 5-10 lat

Treningi Funny Karate to przede wszystkim gimnastyka ogólnorozwojowa z elementami karate. Podczas treningów dzieci poznają techniki karate, zaczynają uczyć się japońskich komend oraz poznają różne gry i zabawy ruchowe.
W trakcie treningów zwracamy szczególną uwagę na bezpieczeństwo oraz na dyscyplinę. Dzieci uczą się nie tylko bawić się bezpiecznie w grupie rówieśników ale również ćwiczyć.
Treningi karate swoim programem są dostosowane do wieku dzieci. W tych grupach dzieci trenują karate ze swoimi rówieśnikami ucząc się podstaw karate oraz podnoszą swoją sprawność fizyczną. Atrakcyjna forma treningów nie pozwala dzieciom nudzić się na zajęciach. Na dodatek dzieci chętniej podejmują się wykonywania coraz trudniejszych ćwiczeń widząc obok siebie ćwiczących rówieśników.

    Karate Kyokushin

    – poniedziałki 16:15-17:15 i piątki 16:30-17:30 zajęcia w PAWILONIE z senseiem Jarosławem Rogalą

    Karate jest dążeniem do zachowania harmonii ducha i ciała, próbą spojrzenia w siebie. Uczy pokory i dyscypliny.

    Potrzeba przynależności:
    Karate daje dzieciom i młodzieży poczucie przynależności do grupy, gdzie łączy ich wspólne zainteresowanie sportami walki, pokonywanie trudności i własnych słabości. Daje możliwość indywidualnego rozwoju, bez potrzeby rywalizacji o miejsce w drużynie, jak dzieje się to w innych dyscyplinach sportowych . Każdy z trenujących bierze udział w treningu bez ryzyka, że zostanie zepchnięty na ławkę rezerwowych.

    Osiąganie celów:
    Karate stawia określone cele przed adeptami, a kryteria ich oceny są jasne i zrozumiałe. Młodzi karatecy co pewien czas mają możliwość sprawdzenia swoich umiejętności i zdobyć kolejny pas będący tego świadectwem. Stopień trudności kolejnych egzaminów wzrasta wraz z zaawansowaniem trenujących karate. W ramach karate można też realizować własne cele takie jak: zrzucenie nadwagi, poprawienie sprawności ogólnej, czy poprawienie samopoczucia w myśl zasady „ w zdrowym ciele zdrowy duch”.

    Karate a nauka:
    Nieustanne powtarzanie ćwiczeń, nauka nowych/ często skomplikowanych/ technik, dążenie do perfekcyjnego wykonywania wymusza na adeptach ciągłą koncentrację, wyrabia determinację w dążeniu do celu i samokontrolę u ćwiczących. Po jakimś czasie zaczyna to przenosić się na inne dziedziny życia, a przede wszystkim odbija się na poprawie efektywności uczenia się.

    Karate a agresja:
    Wbrew częstym opiniom Kluby karate są środowiskiem pozytywnych wzorców zachowań. W czasie treningów adepci wyrabiają w sobie takie cechy jak stanowczość i opanowanie w obliczu zagrożenia, powstrzymywania się od gwałtowności, poszanowania starszych, tak stopniem jak i wiekiem. Zasadą jest unikanie walki. Poprzez trening młodzi karatecy uczą ukrywać takie cechy jak bojaźń, brak pewności i nie okazywać ich na zewnątrz.

    Karate a zdrowie:
    Ponieważ karate wymaga dużej koordynacji ruchowej i sprawności fizycznej, te cechy poprzez trening karate znacznie się poprawiają . Jako sport symetryczny równolegle rozwija wszystkie partie ciała. Poprawia się też wydolność płuc i kondycję fizyczną. Jednocześnie treningi karate zapobiegają powstawaniu wad postawy, skoliozom i w znacznym stopniu są pomocne w procesie ich leczenia

    Kickboxing / K1

    Aktualnie zajęcia są zawieszone

    Krav Maga

    KRAV MAGA jest izraelskim systemem militarnej walki wręcz, a także samoobrony dla osób cywilnych, opracowanym i używanym od 50 lat przez Siły Zbrojne Izraela, a także policję, straż graniczną i inne służby tego państwa – w tym również jednostki specjalne i antyterrorystyczne.

    Prosty i maksymalnie skuteczny, opiera się na wzmacnianiu podstawowych odruchów obronnych człowieka. Szybki do nauczenia również dla osób które nigdy nie ćwiczyły żadnych form walki.

    Rosnąca popularność Krav Maga spowodowały prostota i skuteczność, a także realistryczne szkolenia podejmowania właściwych decyzji w stresie.

    Doskonale nadaje się do treningów zarówno osób starszych jak i młodych i dzieci, a także dziewcząt i pań.

    Zajęcia odbywają się we wtorki i czwartki w godzinach 18:00-19:30.
    Zajęcia koordynuje Krzysztof Kozłowski

    Kontakt: 
    Email: kozlowski.tactical@gmail.com

    Witryna internetowa: http://tacticalkm.pl/krzysztof.html

    Tel: (+48) 664-982-401

    Judo - dzieci

    Zapisy pod numerem telefonu: +48 602 278 113

    Pozostałe Aktywności

    Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit. Nulla quis lorem ut libero malesuada feugiat. Vivamus suscipit tortor eget felis porttitor volutpat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur aliquet quam id dui posuere blandit.

    Taniec - Szkoła Rising Stars

    Rising Stars to szkoła skoncentrowana na zarażaniu pasją do tańca. 

    Posiada wspaniałych i wykwalifikowanych instruktorów oraz bogatą ofertę zajęć tanecznych.

    Zajęcia jakie oferuje:

    – taniec towarzyski dla dorosłych

    – taniec towarzyski dla dzieci

    – Kids Dance 

    – Break Dance

    Wszystkie szczegółowe informacje na temat szkoły, zajęć oraz instruktorów na stronie naszej szkoływww.risingstars.com.pl.

    Tel. 504430245

    Mail info@risingstars.com.pl

    AcroYoga

    AcroYoga łączy w sobie trzy dyscypliny: akrobatykę, jogę i terapeutykę. Pozwala ona rozbudować naszą ogólną koordynację, równowagę, siłę i rozciągnięcie. Jednocześnie sprawiając niezwykle wiele frajdy, ucząc nas zaufania do innych ludzi oraz komunikacji. Ćwiczymy w 2 lub więcej osób, a jedyne co nas ogranicza to nasza wyobraźnia !

    Joga dla każdego

    JODA dla KAŻDEGO z Ewą Jezierską lub Różą

    ZAPRASZAMY w każdy czwartek 18:00-19:00 Sala Aerobiku
    –ZAJĘCIA GRATISOWE

    w każdą sobotę 12:00-13:00 Sala Aerobiku zajęcia odpłatne

    JOGA służy w pierwszym rzędzie utrzymaniu zdrowia organicznego. Oddziaływania poszczególnych ćwiczeń uzupełniają się nawzajem i dlatego możemy przez całe życie zachować dobre zdrowie i cieszyć się długowiecznością. Wcale nie musimy niedołężnieć z wiekiem. Regularne ćwiczenie jogi wzmacnia cały organizm. Dzięki poszczególnym asanom strumień krwi kierowany jest do określonych narządów, które wzmacniają się i regenerują. Wiadomo, że dobre ukrwienie ma zasadniczy wpływ na zdrowie i samopoczucie.

    Sauna

    Chcesz chodzić na saunę ?

    Nic prostszego – zapisz się na dowolne zajęcia, a z sauny będziesz mógł/mogła korzystać do woli!

    Siłownia

    A może chcesz trochę przypakować, pojeździć na rowerku albo po prostu pobiegać na bieżni w miłym towarzystwie??

    Siłownia codziennie w godzinach 8:00 – 22:00 w cenie 80 zł do aerobiku i sportów walk.

    Do Waszej dyspozycji nowy sprzęt firmy “OLIMP”

    Work

    Napisz do nas

    9 + 4 =

    Jesteśmy otwarci

    Poniedziałek-Piątek: 16:00 - 22:00

    Sobota-Niedziela: 8:00 - 21:00